... Nőnap ...

2012.03.08. 22:31

Azt gondoltam egy rövidet muszáj írnom, ha már Nőnap van... 

Az igazság az, hogy nem emlékszem mit kaptak tavaly tőlem a lányok, bár Andi szerint kisvirágot biztosan. Most nehezen tudtam anyámat, tesómat, mamámat, illetve anyósomékat felhívni, s boldog nőnapot kívánni. Egyszerűen Andinak is nehezen tudtam mit mondani... mert hát túl friss az élmény, s hát szinte mindig eszembe jut, hogy igaz nőnap, de Csenge kislány maradt, nem élte meg az igazi nővé válást, s ez nagyon fáj...

Ma voltak nehéz pillanataim, amikor is Andi tartotta bennem a lelket; többször is. Pl: Diana Krall CD-t találtam, melyben egy rövid írás van: 2009. április 14 - 12 hetes ultrahang alkalmából magunknak. Ez nagyon meglepett, nem is emlékeztem rá...

Szóval nem is szántam ennek a bejegyzésnek sok tartalmat, inkább csak így szeretnék Csengének nőnapot kívánni, ami elég furának tűnhet, de nekem most ez jön belülről. Van egy videó, mely méltó ehhez a naphoz, s kapcsolódik hozzá erősen. Ezt a videót Andi találta még akkor amikor Csenge pocakban volt, s nagyon sokat néztük, s egyszerűen örömünkben sírtunk, hogy milyen szép videó, mennyire eltalált, s milyen nagy dolog egy gyermek... Fogadjátok szeretettel, s örömmel. Jó egészséget kívánok mindenkinek. s minden női olvasónak Boldog Nőnapot...

 

süti beállítások módosítása